Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 3, 2012
Image Size
1.0 MB
Resolution
1500×950
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,351 (2 today)
Favourites
100 (who?)
Comments
35
Downloads
41
×
SPN: Kiss the angel | C+C by Safufu SPN: Kiss the angel | C+C by Safufu
Yes, you want him. Look at him, you know you do
It's possible he wants you too
There is one way to ask him

Sha la la la la la la
Don't be scared, you gotta be prepared
Go on and kiss the angel

Don't stop now, don't try to hide it
How you wanna kiss the angel

Oh my, oh my, looks like the King's too shy
Ain't gonna kiss the angel

Ain't that sad? It's such a shame, too bad
You're gonna miss the angel

Go on and kiss the angel.


:heart:
Add a Comment:
 
:iconlokisservant:
Lokisservant Featured By Owner Sep 13, 2014
What is the Song? I NEED THAT FUDGING SONG!
Reply
:iconalex-ghost:
Alex-Ghost Featured By Owner Apr 24, 2014  Student Traditional Artist
Dean's reaction...XD Oh god I can't breathe!....XDDD
Reply
:iconesiza:
Esiza Featured By Owner Feb 27, 2014  Hobbyist Digital Artist
haha sam and dean, i laugh so hard :lol: 
Reply
:iconpsychpsych-o:
PsychPsych-o Featured By Owner Jul 31, 2013  Hobbyist Writer
i ship it. god/ amazing angel and the king of hell. interesting.
Reply
:iconmrpseudonymous:
MrPseudonymous Featured By Owner Jul 8, 2013  Hobbyist Writer
Gotta admit, Not a fan of "shipping," but Sam and Dean in the background made me literally laugh out loud.
Reply
:iconrocketninetales:
rocketninetales Featured By Owner Mar 10, 2013  Hobbyist Photographer
Haha I love Sam and Dean's reaction.
Reply
:iconshelleylfink:
shelleylfink Featured By Owner Nov 9, 2012
Ha ha ha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! This is to funny :)
Reply
:iconshdwslayer:
shdwslayer Featured By Owner Oct 5, 2012
I'm seriously LOL'ing right now! Haha!
Reply
:iconwoo-yunhee:
Woo-YunHee Featured By Owner Oct 3, 2012  Student Traditional Artist
Haha! Cute. :3
Reply
:iconsafufu:
Safufu Featured By Owner Oct 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you! :aww:
Reply
Add a Comment: